divendres, 3 d’octubre del 2008

Visita de la Sílvia i la Sandra!

A principis de setembre van venir-me a visitar la Sílvia, la meva companya de pis de Barcelona i la Sandra, una amiga seva.

Dilluns, dimarts i dimecres:
Vam començar la setmana elles voltant per Estocolm i jo treballant, i per recuperar forces uns cafés i pastissos al Café Linné!

Dijous:
A finals de setmana jo em vaig poder agafar festa i vam aprofitar un dia de sol espatarrant per anar fins al llac en bici.
Al mirador, fent una pausa en el camí
Arribada al llac
Després de la pasejadeta ens vam trobar amb la Cristina i en Fernando, dos companys meus d'aquí i vam voltar una miqueta per Uppsala fent temps per anar a jugar a bolos.
Tota la trup després de la partida de bolos: Jo, Sandra, Sílvia, Samuel (amic del Fernando), Fernando, Cristina, Ana i Rafa (xicot de l'Ana)
I per recuperar forces després d'un dia intens una cerveseta al O'Connor's i sopar a la terrasseta del Grec amb mantetes!!

Divendres:

Anem a fer un tour per una illa de l'arxipèlag, la illa de Grinda.
I al vespre, de tornada a Uppsala, a pendre algo al Katalin.

Dissabte:
Passejada per Estocolm amb la Cristina en un típic dia plujós.
El canvi de guàrdia, un xic avorrit, la veritat
Després de dinar ens trobem amb l'Ana i en Rafa que també voltaven per allà

Diumenge:
Visita al Museu Gustavianum la Sílvia, la Cristina i jo. La Sandra ja estava de camí a Girona. Allà hi ha una sala d'anatomia molt antiga.
Després visita a Gamla Uppsala amb en Fernando i en Lakic
I per últim, visita a Uppsala amb la Sílvia

1 comentari:

Unknown ha dit...

oooooooooooooooooooooooo quina enveja!!!!!!!!
N